Ziekenhuis Amstelland doet ook mee aan Boomfeestdag

Duurzaamheid ligt dicht bij Gezondheid! Daarom doet ook Ziekenhuis Amstelland  mee aan de Boomfeestdag op woensdag 15 november aanstaande.

Het is een initiatief van de Stichting Vrienden Ziekenhuis Amstelland, die daarvoor een budget beschikbaar stelt. Samen met de organisatie van het Ziekenhuis worden woensdagmiddag drie berkenbomen geplant die een symbool moeten vormen voor het belang dat het Ziekenhuis stelt in duurzaamheid.

Bestuursvoorzitter Sophia de Rooij: ”wij zijn intern al heel druk bezig met duurzaamheid en het is fijn dat we daar ook aan de buitenkant van het Ziekenhuis iets mee kunnen doen. Wij omarmen het initiatief van de Stichting Vrienden van harte’.

De bomen worden geplant door Sophia de Rooij samen met Floor Gordon, wethouder van duurzaamheid, groen en leefomgeving, die ook erg enthousiast is over dit bijzondere initiatief op deze Boomfeestdag. De start van het festijn is om 14.00 uur bij het Ziekenhuis Amstelland.

Na afloop kunnen we nog even samen praten onder het genot van een drankje.