Vrienden Ziekenhuis Amstelland in de lucht!

Daar zijn we!  Met een nieuwe website, www.vrienden-ziekenhuis-amstelland.nl/ en een facebookpagina dus.

Wie zijn wij?

De Stichting Vrienden Ziekenhuis Amstelland bestaat al heel wat jaren. Als een patiënt in het ziekenhuis ligt, kan hij of zij wel wat steun gebruiken van familie en of vrienden. Daarom zetten wij ons als Stichting Vrienden Ziekenhuis Amstelland in om het ziekenhuisverblijf van patiënten en de zorg voor hen en hun naasten aangenamer te maken. Hiermee ondersteunen wij ook het werk van artsen en verpleegkundigen. Wij vinden het namelijk belangrijk dat mensen worden gewaardeerd voor het goede werk dat ze doen, dat kan niet altijd door krappe ziekenhuisbudgetten. Wij willen daaraan een bijdrage leveren. Goed voor patiënten, goed voor de medewerkers en goed voor het ziekenhuis!

De afgelopen tijd is het wat rustig geweest, veroorzaakt door bestuurswijzigingen en natuurlijk de COVID periode. Maar vanaf nu gaan we weer diverse activiteiten ondersteunen of zelf oppakken. Hou onze website en Facebook pagina in het oog!